Çok kez doktora gittik oğlumun bıngıldağı hala kapanmadı ayrıca 1 senedir boyu 1 cm dahi uzamıyor. D vit değeri çok düşük ondan dolayı bu sorunları yaşıyoruz. Ocean d vit veriyorum ayrıca balık yağıda veriyorum. Balık et yumurta yediriyorum sürekli ama yok değeri yükselmiyor. Doktorlar d vit damlası yazıp gönderiyorlar ama çare olmuyor ki. Bu durumda olup çözüm çare bulan var mı acaba?