babymiracle Merhaba sevgili anneler bebeğim 6300 kg premium care 3 numara kullanıyoruz ama bacaklarında iz yapıyor 4 numaralı bez 8-10 kg diyor ama çok mu büyük gelir yoksa geçmeli miyim bilemiyorum yardımcı olur musunuz
aylinpala babymiracle benim oğlum 6200gr 3 numara kullanıyoruz çok mu sıkıyorsunuz acaba bizde bu bez bile göbek deliğinin çok üstünde duruyor
mysa2 babymiracle 3+ kullan eğer oda aynıysa 4 e geç canım . Birden büyük olursa tasma yapabilir o nedenle dedim
1234560 aylinpala Her bebeğin vücudu bir değil bazı bebeklerin bacakları daha tombul oluyor . Boyu da önemli
babymiracle aylinpala göbel deliğinin üstünde çok sıkmıyorum ama zaten bacaklarının kenarlaronda iz yapıyor sıkmakla alakalı değil yani üstten değil alttan iz ☺️
aylinpala 1234560 tabi ki öyle o konuda haklısınız ama bacaklarında boğum varsa zaten iz neredeyse kaçınılmaz oluyor 😊
babymiracle 1234560 boyu 63 cm bacaklar ince ama nasıl oluyorsa iz oluyor bende anlamadım bel ince belden norml oluyor aslinda
babymiracle aylinpala şöyle ki zayıf ve hiç boğumu yok bacakları beli ince hatta bu ay az kilo aldığı için ek gıdaya geçiyoruz 5 ay 10 günlük 😞
Hulyaaa1 İç tarafındaki lastikli kısım sıkıyordur ben oraları yırtıyorum bi deneyin isterseniz belki işinize yarar 🙏🏻
Brcnyilmzbysl babymiracle benim bebeğim 6200 ben 4 numara kullanıyorum ve geçelide baya oldu benim bebeğimdeee iz yapıyordu hemen geçtim
simsimum babymiracle sıkıyorsa 4 e gecin bez birleşim yerleri birleşmiyorsa bez değiştirme vaktiniz gelmistir