seboss35 2 aylık bebeğimin isminin 1 tanesini sildirmek istiyorum, araştırdığım kadarıyla bu senenin sonuna kadar dava açarak bunu yapmak mümkün daha önce böyle bir şey yapan varsa süreç hakkında bilgi verirse sevinirim , teşekkürler 💫