Kad34 Merhabalar güzel anneler Kızım 24 kasımda 1 yaşına girecek. Aile fotoğraf çekimi yaptırmak istiyorum. Başakşehir avcılar , beylikdüzü taraflarında önerebileceğiniz memnun kaldığınız fotoğrafçı var mı?
yazelimm Kad34 hayırlı yaşları olsun benim kızımda 12 aralıkta 1 yaş olcak bende yaptırmak istiyorum Antlaya da nerede yaptırabilirim bilmyrm şurada bekleyeyim bende
Kad34 yazelimm teşekkür ederim sizin bebeğinizin de sağlıklı ömrü olsun inşallah 🙏🏻 öneri verecek kimse yok mu