Merhabalar bilgisi olan vardır diye yazdım yaklaşık bir haftadır halsiz bitkinim grip olmuşum boğazım ağrıyor ama dıştan çene altımda bir bölgeye dokununca ağrı hissediyorum guatr o bölgede değil diye biliyorum bu ne ağrısı olabilir bademciklerim.sis değil yutkunma güçlüğü de yok ama dediğim gibi elimle.oraya dokununca bişey hissediyorum ve ağrı oluyor