Zeynep42 Selam kızlar mart 26 dogumlu kızım var iki dişimiz çıktı ek gıdaya başladık sizler ne durumdasınız
Kucukkalbim Zeynep42 Bizde 25 martta doğduk alt süt dişlerimiz çıktı daha tadımlardayız pek iştahı yok zorla yediyorum 😞
Asilkuzey Zeynep42 daha görünürde yok ama bütün belirtiler var ne zamn çıkcak acaba. Ek gıdaya başladık tadımlardayız daha
Bircicekbirbocekannesi Benim paşa da 14 mart doğumlu 1 disi çıktı alttan ikinci yolda. Ustteki iki diside delinmek uzere ucu elime gelmeye başladı. Ek gıdaya başladım bende gecen ay sadece 100 gram almış sütüm ona yetmiyor artik galiba. Bakalım bu ay ne kadar alacak.
Zeynep42 Sevgi1 mememı ısırıyo bazen 🙈sebze çorbaları tam prinç unu meyve pürelerı yogurt yıyor canım
Ahmetcinar Asilkuzey aynen biz de öyleyiz 22 mart doğumlu çok çabalıyor ama bir şey yok ortada. Biz de bir şeyler yiyoruz bakalım ne zaman dişi gelicek
Ahmetcinar Asilkuzey aynen biz de öyleyiz 22 mart doğumlu çok çabalıyor ama bir şey yok ortada. Biz de bir şeyler yiyoruz bakalım ne zaman dişi gelicek@@
Ahmetcinar Asilkuzey aynen biz de öyleyiz 22 mart doğumlu çok çabalıyor ama bir şey yok ortada. Biz de bir şeyler yiyoruz bakalım ne zaman dişi gelicek@@