Bugleminannesii Kardeşimin 21nde taahhütü doluyor yeni paket seçecekti normalde paketi 37tl idi ama yeni geçebilecek tarifelere bakiyoz ama en ucuzuu 134tl gösteriyor normalde 37tlden en fazla 30tl fln zam yapmaları lzmdi bu nasıl iş anlamadım bilgisi olan varmı
Aybersa Bugleminannesii ben PTT e geçtim bu sebeple , 90 TL lik taRife veriyordu bana da türk telekom ,PTT e geçtim 53 TL e sorunsuz kullanıyorum 5 ay falan oldu
Pol34 Bugleminannesii müşteri hizmetleriyle görüştünüz mü daha uygunu yoksa Türktelekoma geçeceğim daha uygunu var diyin hop uygun bir paket söylüyorlar. Geçen sene bana da kendi tarifemi öyle bir ücretle söylediler ki neyse kalsın ben hattımı değiştiricem dedim hop 10-15 TL zamlı halini teklif etmişlerdi
Bugleminannesii Deniz06 ama.birden 100tl çok degilmi yasak olmalı bence bir kuralı vardır bunların da kiralar gibi
caniminikizleri Bugleminannesii ben faturalı hat kullanıyorum normalde turkceldi faturam ise 65 TL falandı sözleşme bitti faturam 110 TL olmuş uygunda tarife yoktu eşim iki gün önce türk telekoma geçiş yaptırdi şimdiki faturam 80 tl hatta bugün kullanima açılacaktı daha hattı takmadım içinde 1.500 dakka 250 sms 15 GB net var bakalm birde dedik Türk Telekom kullanalım 😌