Deletedmom_73 Merhaba kızım 15 aylık gelişimi iyi söylenenleri az çok anlıyor oyunları iyi oynar saklanır v.s ama kelime konusunda az kelimesi var baba dede mama hadi gel anne ver der kelimesi az mı derdini v.s anlatmıyor da ya da ben mi çok şey bekliyorum acaba sizin nasıl kelimeniz ?
NmalkoC Deletedmom_73 15 aylıkken benım oğlumda oyleydi şimdi ne yapsam anında taklit eder herşeyi anlar kelimesi aynı şekildeydi şuan 17 aylık 1.2.3 ver al hayvan sesleri baya bi sesler çıkarmaya başladı siİnzinde öyle olur
Iscan Deletedmom_73 14 aylık oğlum var söyledim bazı şeyleri tekrar ediyor baba dede arada anne sadce bunlar ama birşeyı getir dediğimde anliyor veya birşeyı almak istediğinde eliyle gösteriyor yolda birilerini gördüğnde gel del yapıyo çağrıyor topu at dediğimde atiyor gıbı gıbı
Birdunyabircennetannesi Deletedmom_73 Çok şey bekliyorsunuz ☺️ 17 aylık attı mama al hav diyor sadece 🤷
meryemxan Merhaba benim kızımda 15 aylık olacak, anlamlı bir kelimesi yok… baba ,dede, gitti diyo. Ama algısı açık derdini anlıyorum bi şekil. Hala yürümüyor ama elimden tutun da gezdirin beni modunda hep
Deletedmom_73 meryemxan yakında yürür o zaman tek başına tutunup kalkıyor mu 😊 benim kız 10 aylıkken başladı tam yaşında yürüdü.
Deletedmom_73 NmalkoC Hayvan seslerini çıkarmıyor ama taklit etmesi iyi sadece kelime konusunda takıldım derdini pek anlatamıyor.
Deletedmom_73 Iscan Topu ver deyip işaret ediyorum beni taklit ediyor oyun yaptığımı sanıyor galiba 😂
Birdunyabircennetannesi meryemxan Çocukların en korktuğu şey sanırım yürümek oğlumda çok korkmuştu zamanı gelince yapacak inanın ❣️