HilalllEfeee 3 ay 19 günlüğüz kızım emerken memeyi asılıyor ve aglıyor sanırım meme reddi yaşıyoruz başına gelen var mı ne yapabilirim bide ek gıdaya ne zaman gectiniz bi cok anne dört ayda tadımlara başlıyor sanırım siz nasıl yaptınız
Aden22 Yaaa 😭 benim bebeğim de 3 ay 17 günlük. Bizde biberon mama reddi yaşıyoruz. Noluyo bu bebeklere yaa 😭 bize doktorumuz 5. Ayda ek gıdaya geçiş yaparız dedi
Ayl4tr Aden22 benim kızım da 3 ayına 3 gün kala beslenme reddi yaptı simdi 4 ay 9 günlük hala devam ediyor
Ayl4tr Aden22 uykuda besledim uzun bi sure uykuda da kabul etmedi hala ara ara uykuda almadıgı da oluyor. Kaşıkla veriyorum azar azar gitmediğim doktor kalmadı ama boş yapacak hiç bişey yok erken ek gıdaya geceriz