Rosettae Bebeğim iki buçuk aylık sıcaklık dışarıda 16 derece civarı Kışın hava daha da soğuduğunda bebeği dışarı çıkarırken nasıl giydirmem gerekir Lcw daki astronot tulumlara baktım onlardan almak gerek mi içi kalın Polarlı olanlardan
mysa2 Rosettae bende Polarlı tulum var onu giydiriyorum uyursa üstüne battaniye alıyorum çok ince olanlardan ama çok eserse kalın giydirmek gerek birde kışında çıkarım vs diyorsan almak gerek
yagmurkokusu_ Rosettae ben 2 tane alt 2 üst giydiriyorum veya tulum üstüne de polarlı dışarı çıkmalık koza bebekten aldım lc de var battaniye gibi aynı onu giydiriyorum çıkarıyorum
BihterZiyagil_ Rosettae bu sene astronot alma seneye alırsın. Bu sene kalın giydirip battaniyeye sar puset varsa içine koy çıkar