Pastörize süt açıldıktan sonra kaç gün dayanır acaba ? Yoğurt mayalıyorum da mesela dün yarım litre ile mayaladım yarın da geri kalanını mayalayım diyorum. Mümkün mü böyle bir şey ? 2 günde bir baya masraflı oluyor Çünkü😞 doktor her gün mayala diyor . Ekonomiden haberleri yok sanırım 🤷♀️