Kızlar oğlum 9 ay 15 günlük 3 gündür inanılmaz derecede çığlık çığlığa ağlıyor hani insanın beyni zonklar ya o derece hiç bir ihtiyacı olmamasına rağmen aşırı inatlaştı yemeğini dağıtıyor sağ sola saçıyor uyumamak için ayrı kendini yırtıyor 1 hafta önce viral enfeksiyona yakalandı acaba sebebi bu olabilir mi hasta olduğu için mi yapıyor yoksa bu bir atak dönemi mi ? Kalıcı mı geçici mi? Normalde aşırı sakin uysal bir bebek hani melek desek yeridir hiç zorlamaz bizi. Huyu suyu iyice değişti bende hastayım tahammül seviyem çok azaldı var mı bu durumu yaşayan atlatan 🥺