TugceMutluu 2 aylık kızım var hem emziriyorum hemde aptamille besleniyor.5 gündür günde 1 kere zar zor kakasını yapiyor çok zorlaniyordu.Dünden beri hiç yapmadi. Masaj,banyo zeytinyagıngobegini de ovdum hicviri ise yaramadi öneriniz var mı anneler.😔🙏🏻
nevabilen TugceMutluu çok normal günde 1 kaka yapması. Ayrıca 6 7 güne kadar da yapmaması normal. Benim kızımda günde 1 kere yapiyodu 2aylikken şimdi 5 aylık olcak günde 2 oldu. Telaş edicek bişey yok. Kaka rengi anormalse telas edin kaka sayısına takılmayın