asude456 yulaf sütü mü diyorsunuz yoksa yulaf mı ? Ben badem sütü vs hiç vermedim ama ek gıdada öğünlere geçtiğimden beri yulaf ezmesini veriyorum. Kahvaltıda pişirip verdim, içine dut özü vs katarak, ara öğün olarak mesela kabız olduğunda armutla veya kuru kayısı ile birlikte pişirip verdim.