nazo58 ek gıdaya geçtiysen suyla kaynat blender dan geçirip kaşık maması gibi yedir buda cok faydalı direk kendi yediği için. Zaten 6 aylık tadım listesinde balkabağı da var. Ek gidaya gecmediysen mamasina 2 cay kaşığı saf zeytin yağı koy. Karnını zeytin yağı ile ovala. Ve zeytinyağına bitirdiğin pamuğu göbek deliğine koyup tülbentle sar bir sure devam et cok rahat eder. Gazını da rahat atar.