S_eyma 9 aylık kızımın kan tahlilinde b12 si yüksek çıktı yaşında tekrar tahlillere bakılıp tedavi uygulanacak başına gelen varmı neden yüksek olur
baykuskiz_ S_eyma benim cocuklariminda yuksek 1200 civari. Doktor mamadan kaynakli oldugunu su asamada onemli olmadığını soylemisti. Sonradan tahlil yaptiramadik daha Ama hep et agirlikli besleniyorlar muhtemelen yine yuksek cikar diyr dusunuyorum
TheBaby S_eyma Aynı aylarda bizimde bayağ bayağ yüksekti. Ama tedavi uygulanmadı. Doktor aksine eksik olmasından çok daha iyi fazlası zaten idrarla atılıyor dedi. 663 sınır bizimki 936