Oğlum doğduğun da 3 kere kaldı şuan 5 aylık abr testinden iki kulağı hiç duymuyor dediler bize gülüyor ses çıkarıyor ses yapınca çoğu zaman bakıyor kafam çok karışık napacagım bilmiyorum Aralık da bi kez daha girecek onda da kalırsa işitme cihazı diyorlar