Nzlicntaskknn anne sütünden grip bulaşmıyor bebeğe. Merak etmeyin. Maske kullanın yanındayken. Ihlamur içebilirsiniz. Ben bogazlarım ağrıdığında bal zerdeçal limon karıştırıp yiyordum. Büyük ölçüde bogazlarımı rahatlatıyordu. Öksürüğe iyi geliyordu. Çoğu zaman doktora bile gitmeden böyle hemen atlattım.bogazlarınız şiştiyse tuzlu su ile gargara yapabilirsiniz. Ama tabi geçmezse mutlaka bir doktora görünün.