Yarensmom- Yarın 2. Ay aşıları yapılacak şimdiden tedirginim sizlerde yan etki falan oldu mu calpol gitmeden önce mi yoksa aşıdan sonra mı verdiniz
bebekece Yarensmom- 2. Ayında 4 aşı birden oldu kızım cok korktum acıkcası bizi ne bekliyo bu gece diye ama hiçbir yan etkisi olmadı hatta acaba aşı yapmadılarmı ya diye düşündüm😂 oyüzden bence aşıdan önce vermeyin boşuna belki sizde de bişe olmaz
aylinpala Yarensmom- çok şükür ateşimiz falan çıkmadı o yüzden calpolde kullanmadık. Ateş olmadıkça calpol önerilmiyor bilginiz olsun
Fatmannny Yarensmom- calpol hiç vermedim ateşlenirse verirsiniz dediler çok şükür ateş olmadı bence bebeğinizi gözlemleyin ateşi çıkmadığı sürece calpol vermeyin ilaçlarla erkenden tanışmasınlar biraz huysuzlukları oluyor onu da şarkı söyleyerek güzel kelimeler kurarak güldürür törpülersiniz ben öyle yaptım geçen hafta
en_sevdiklerim2 Bn de sordum 2 buçuk aylık olduk çoğunluk gitmeden verne dedi vermedim ben. Eve gelince 2,3 saat hiç durmadı ememedi oyüzden de uyuyamadı ve hep ağladı . 1 çay kaşıgı verdim daha sonra sakinledi ve uyudu
Dila2022 Biz de gecen hafta yaptirdik, hicbir yan etkisi olmadi.sizin de olmaz ins Verem asisindan dolayi 3 gun banyo yaptiramiyorsunuz bilginiz olsun
Mlk026 Canım hiç stres yapma bende çok korktum. Zaten kolik bebek vurulurken ağlamaya başlar susmaz ateşi olur diye maşallah rahat geçti ateşi en fazla 37.3 oldu ben calpol vereyim dedim eşim ateşle vücudu savaşsın diye verdirmedi zaten dahada yükselmedi ateşi.