İçi cıvık veriyorum çünkü katı hiç sevmiyor yediremiyorum.yumurta akı tam beyazlasmis cıvık şekilde veriyorum tam beyzalamamissa yava istsiyip sıcaklığında pişiriyorum öyle veriyorum.1 yaşındayız 9. Aydan beri beyazla birlikte veriyorum bu şekilde çok şükür bir aikinti yasamadik