Busenurkrhsn annem bizde margarin kullanmış benimde oğlum olunca o anda ilaç falan elimizde yoktu sana yağ sürmüştük ve ertesi güne geçmişti. Pişik olan yerlerine biraz sürün kapatın bezini, bizim yaz ayında hemen de eriyince sıkıntı olmadı sonrada ertesi gün yıkadık, bi dene istersen