Sara1904 biz alerjisi maması kullanıyoruz sütüm olmadığı için sizin nasıl devam etmeniz gerektiğini pek bilmiyorum açıkcası. Doktorumuz bize süt alerjisi için fırınlanmış olarak deneyelim dedi bebek keki denedik içine yoğurt koyarak. Bize gaz ve egzama olarak belirti verdi, 1 yaşında tekrar kek olarak denicez