İyi günler kızlar Gr hesabımda iç çamaşırı sattım sıfır etiketli iç çamaşırı olduğu için iade kabul etmiyorum dedim almadan önce tamam dedi aldı sonra ürün eline ulastiginda beden olmadığından yırtmış sutyenleri ipleri hep kopmuş bana diyor iade edicem tamam dedim iaede talep etti uygulama ayıplı mal olmadığı için talebi redd etti parayı bana aktardı şimdi bana yazıyorki mahkemeye vericem sizi benim burda suçum ne Allah aşkına ne yapmam lazım