Ezgiezgi tam 1 ay meme mama şeklinde besledim sarılık olduğu için zaten mamayı kendi bıraktı 1.5 saate bir döngü şeklinde besledim sarılığı atlattı sütüm çoğaldı 9 aylık şükür hala emiyor ama herkes emzirecek veya mama verecek diye bir kural yok tabi ki anne sütü çok önemli ama sağlıklı olsunlar karınları doysun pekte bir önemi yok sadece çoook çok emzirin humananın rezene çayını için yeşillik yiyin bol bol et ürünleri tüketin bulgur pilavı buracağın özellikle kaymaklı olan bisküvisi çok çok su hurma hiç sevmem ama baklava 😌bunlar sütü arttırır 😇