mavikalpefe124 Anneler yarın Allahın izniyle oğlum sünnet olucak. Yanımda neler götürmeliyim? Yardımcı olabilirmisiniz
Mavininbiri mavikalpefe124 1 zıbın 2,3 tane bez birde sünnet kıyafeti güldürecekseniz de bir alt üst götürün. Benimde oğlum dün sünnet oldu öyle yaptım ben
TugceArslan mavikalpefe124 Kaç aylık ya da kaç yaşında bilmiyorum ama. Ameliyattan sonra yarım saat kaldık hastanede sadece biz. Üç aylıktı oğlum. Bir takım kıyafet ve bez yanınızda olsun. Karton bardağı eve geçtikten sonra kullanırsınız. Önce pansuman yapıyorlar gazlı bezle duruyor çocuk
mavikalpefe124 Mavininbiri peki karton bardak kesip götürün diyenler oldu o bölgede nasıl koruma sağlandı?
Ysgl26 Yedek bez yedek kıyafet mama içiyorsa mamanız hazır olsun biz sünnet olurken mama içti mesela.. sevdiği bi oyuncak bi de emzik alın
mavikalpefe124 Ysgl26 o sıra yanında bulunuyorsunuz değil mi ? Bi yakınım genel anestezi ile yaptırıldığından yanında bulunamamış ama biz olmak istiyoruz
Boraninannesii TugceArslan klipsli sünnet oluyormuş bilginiz var mı? Sizinki nasıl oldu? Benimde oğlum 55 günlük 3 ay olunca yaptırıcam bende nasıl oluyor çok korkuyorum
Ysgl26 mavikalpefe124 genel anesteziyle 1 yaşından önce yapmıyolar zaten ya da mecburi haller dışında. Evet anne baba ve dede 3 kişi gittik biz eşim ellerinş tuttu babam ayaklarını ben de mamasını içirdim o esnada
TugceArslan mavikalpefe124 8-9 gün. Doktora ara ara foto attım. İyileşmiş mi bardağı artık kaldıralım mı diye