Kızım şuan tam 2 yaş 3 aylık. Yaklaşık 1 senedir sürekli üst solunum yolu enfeksiyonu, gece horlama, ağızdan nefes alma gibi şikayetlerle muayene oluyorduk. Son aşamada doktorumuz bu çocuğa daha fazla eziyet etmenin anlamı yok geniz etini alalım dedi. Bademcikleride normalden daha büyükmüş , tamamen almayalım küçültelim dedi. Yarın sabah ameliyata gireceğiz. Babasıda bende tedirginiz sürecin nasıl geçeceğini bilmiyoruz. Tecrübeli anneler yazabilir mi :(