Xxxnppp Merhaba anneler bebeğim neredeyse 9 aylık olacak. Adet düzenim hala oluşmadı. Sezaryen doğum yaptım. Şu an 10 günü aşkın bir gecikmem var mesela sizin de böyle mi yoksa düzene bindi mi?
Feyzosumunannesi Xxxnppp 6 aylık bebegım ve ben sadece 4 bucuk aylıkken 5 gunluk bir adet oldum bidaha da olmadım kan tahlılı verdım gecen hafta hamıleyıdır dıye korktum cok sukur degılım düzensizlik olur dedı doktor
esen1922 Xxxnppp bende geçen ay ilk adetimi oldum oğlum 5 aylıkken bu ay 10 gün gecikti bende haldır haldır araştırıyorum 😄 oluyomuş demek ki böyle