Merhaba anneler ;
Bebeğim 6 aylık olmak üzere gündüz normal çok neşeli ve huzursuz değilken gece uyumayan bir bebeğe dönüşüyor . Emziriyorum yerine yatırıyorum 20 dk spnra yine uyanıyor en fazla 40 dk uyuyor ve uyanıyor 2 haftadır bu böyle ne yapacağımı şaşırdım böyle bir durum yaşayan var mı ? Ateşi filan da yok sadece böyle bir huzursuzluğu var ?