Deletedmom_84 Kızım 1 buçuk yaşında. anne baba diyor ağzında birşeyler geveliyor. ama anlaşılmıyor. sizce normal mi tam olarak ne zaman konuşmaya başlar.
defnes32 Deletedmom_84 konuşma yaşı 2 yaş ve iki yaştan önce konuşmasını doktorlarda beklemiyor ama hiç konuşmuyorsa dil terapistine gidebilirsnz galiba bu aylarda 8 10 kelime sanıyorum
Gzdzeynep Deletedmom_84 o bıdı bıdılamalardan kısa süre sonra cümleler gelmeye başlıyor. benim kızımda öyle olmuştu
Mirac_21032019 Deletedmom_84 cocuktan cocuga degisiyo.Oglum 2 yasindaydi baba derdi bi tek.Sonra bi acildi pir acildi.Kizim daha 2 olmadi 4 lu cumle kelime hepsini kullaniyo anlatiyoda anlatiyo.
Gzdzeynep Deletedmom_84 bir buçuk yaşında cümle kurmaya başladı 2 yaşındayken çok akıcı şekilde konuşuyordu. ama benim kızımın konuşması yaşıtlarından önde iki yaşındayken kreşe başladı ordaki öğretmenleri de sizin kızınızın konuşması yaşıtlarından ileri dediler.