Kızlar benim evim de gündüz 25-26 gece 23 derece oluyor.. welsoft peluş uyku tulumuyla yatırıp üzerine de yorgan örtüyorum karnına kadar kapatıyorum çok yukarı çekmiyorum. Bebeğimin üzerinde ise zıbın ve normal tulum giydiriyorum. Bu şekilde çok fazla mı oluyor