dereceyi 20.5 a ayarladım ben, ev hep 20.5° ve tek kat giydiryorum. 2.5 aylık bebeklerim. şu an mesela zıbınları kısa kollu bir de alt üst takım var uzun kollu. çorap da tek kat. kat kat giyinmeyi sevmiyorlar, terliyorlar ve rahatsız oluyorlar. evin derecesi de iyi geliyor, yükseltirsem direkt burunları tıkanıyor🤦🏽♀️