Kızlar sorum kendiliğinden uyku egitimi veren Annelere uyku eğitimi vermeye karar verdim aşamaları araştırdım ama hep bi eksik var rutinler metodlar vs anladık tamam da benim bebeğim bazen memede bazen ayakta uyuyor memede uyumaya alıştığından beri de gece 3 4 defa uyanıyor hep aynı saatlerde. Zaten 4 aylik uyku gerilemesine gircek mi girmicek mi diye bekliyoruz. Neyse sadede geleyim dün bi post okudum arkadaş kendi eğitim vermiş anlatmış gayet güzel sonuç almış ama benim kızım resmen terminatör ben bu çocuğa eğitim falan veremem çocuğun sırtı yere değdiği an çığlık kıyamet bağırıyor yan da yatmıyor pat pat yapamıyorum gece uykusunda deniyim dedim yarım saat agladi bi turlu sakinlestiremedim uyucagini anladığı an bağırmaya basliyo hatta gün içinde o kadar bagiriyo ki sesi kısıldı artık benim de tahammülüm kalmadı yani nerde yanlış yapıyorum sabrım tükeniyo ayakta sallanmayi da sevmiyo ama başka seçeneğim yok melek gibi uyuyan çocuk memeye alistigindan beri sürekli uyanıp ağlar oldu nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum önce meme uyku bağlantısını mi kesmem gerekir ya da ayakta sallamayı mi bırakmam gerekiyor bilmiyorum 🤦🏼♀️