Kızlar kızım 21 aylık olmak üzere.Desteksiz uyuyordu. Artık uyumuyor. Bi kaç gündür öğle uykusunu bıraktı. Gece 12 den aşağı uyumuyor. Onda da uyuyo denilmez zaten artık yorgunluktan bayılıyor. Sabahta 7 de kalkıyor. Bi kaç gündür 7 saatlik uykuyla duruyor. Gün içinde esniyo uykusu var ama asla yatıramıyorum. Uyutmaya çalıştıgımda aglıyor . Bende uykudan sogutmayayım diye zorlamamaya karar verdim dün itibariyle. Bu normal mi? Genelde bu aylarda bunu yaşadınız mı?