Bebeğim 19gunluk hiç sarılık olmadı çok şükür.sağlık ocagındada risk yok ama 2bucuk 3saati geçmesin emzirme süren demişlerdi. Dün geceden beri bebeğim uyuyor uyandırıp bebeğe koyuyorum iki cekıyor tıkanıyor bırakıyor kusuyor uyuyakalıyor açlıktan mı tokluktan mı uyuyor anlamadım ağlıyor kucağıma alıyorum ne yaparsam yapayım uyanmadı. Kan şekeri mi düştü acaba başına gelen var mı