Bebegiveannesi aynı ıkınma benim oğlumda devam ediyor. Gaz damlası kullanıyorum bende değiştirmeyi düşünüyordum ama vazgeçtim. Cünkü Sağlık ocağındaki doktorum geceleri metabolizma yavaşladığından , havaların soğuduğundan ve bebeklerin geceleri daha az hareket ettiğinden dolayı o gazların bağırsaklarda birikip bunu yaşadığımızı söyledi. Hergün sabaha karşı bizde başlıyoruz ıkınmalara, yerinden kaldırmadan ayak hareketleri yapıp gazını çıkartıyorum. Sonra tekrar oluyor tekrar yapıyorum 🥲 böyle böyle Sabah oluyor sonra kendiliğinden geçiyor.