Happymamii
Canım aynı postu actım aynı seyı yasadım benımde mama * meme bu donem normalmıs kabızlık 5 gunu gecmedıgı surece ben 3 gun yapmasa 3. Gun bir cay kaşığı gercek zeytinyağ verıyorum obur gun hemen yapıyor mamasına zeytinyağ koyöa sakın bagırsakları hep oyle alısır bu defa basa cıkmazasın yanı 5 gunu gecmedıkce korkma