mervesaridag oğlumun dün geceden beri böyle döküntüleri var vücudunda ne olduğunu bilen varmı ateş vs hiçbişeyi yok endişeleniyorum doktorumuz 24 saat devam ederse getirmemizi söyledi 3 buçuk aylık bebeğim 1 haftadır sütüm yetmediiği için mama kullanıyorum ama dün akşamdan beri böyle döküntüler var bi türlü çözemedim 🙄
Tubaa11 mervesaridag öncelikle geçmiş olsun. Daha 2 gün önce başlık açtım birebir aynı döküntüler vardı. Kimseden cevap gelmeyince çok çaresiz kalmıştım😅 Doktora gittik ben size cevap yazayım bari belki fikir olur. Birebir aynı görüntüydü keşke fotoğraf ekleyebilsem. Oğlum 2 aylık. 2 gün devam etti doktor görür görmez saçma sapan bir şey yemedin değil mi dedi. Zaten öncesinde alerji diye tahmin edip farklı olarak ne yediğimi düşünmüştüm. Tek farklı şey o akşam jelibon yemiştim. Doktora söyleyince paketli hiçbir gıda tüketmiyorsun dedi. Yüksek oranda alerji yapıyormuş. Bende başka hiçbir farklılık yoktu. Bi ilaç verdi damla şeklinde. Ama oğlum verir vermez uyudu inanılmaz ağır uyku yaptı 7 saat gözünü açamadı çocuk. Bugün vermeyeceğim ilacı.
1c2c3c Geçmiş olsun alerji büyük ihtimal bazı mamalar dokunabiliyor bazen boyle olunca kendiliğinden geçiyor bizde de olmuştu böyle bütün vücudunu sarmıştı sonra kendiliğinden geçmişti
Tubaa11 mervesaridag işte bence sizin yediğiniz bir şeyden olmuştur. Mamadan olsa ilk günlerden tepki verirdi vücudu. Yediklerinizi gözden geçirin