minikoglummmmm ilk yapıldığı gün kakasını yapınca çok ağladı sünnetli bölgeye gelmiş kakası temizledikten sonra tekrar ağlaması falan olmadı 1 gün agrı kesici verdik karton kutu kullandırıyor antibiyotik bir krem verdi ben birde ekstra her bez değişiminde kantaron yapı sürdüm sünnetin ikinci gününden beride yıkıyoruz Allah’a şükür bir sıkıntı yaşamadık 3. Güne iyileşmişti kartonu falan çıkardık hiç korkmayın sadece iğne vurulurken ağladı sünnet olurken hissetmediği için ağlamıyo sünnet sırasında mama yada süt sağıp verin dedi doktorumuz o şekilde yaptık çok huzurlu geçti