Agustosbocegii Kızlar 3.5 aylik bebeklerinizin uyku düzenleri nasil uyuyorlar mi bir düzeni var mı. Nasil uyutuyorsunuz ?
Fundatercuman Agustosbocegii Akşam 9.30-10 gibi uyur. Sabah 5te kalkar emmek için. Geri uyur 7 buçuk gibi uyanır. 9a kadar falan oynarız beraber. Sonra 9da uyur 10a kadar. Sonra 12.30-1e kadar oyalarım onu o saatlerde öğle uykusuna yatırırım. 1 saat sonra uyanır emer geri uyuturum böyle böyle 2-3 saat öğle uykusunu aldiririm. Akşam 6.30-7 gibi tekrar uyur bir saatliğine. 8 gibi uyanır zaten 9.30-10 gibi de akşam uykusuna geçer. Şimdilik böyle ama akşam yatış saatini daha da erkene çekmeyi düşünüyorum. 4.ayını bekliyorum uyku eğitimi için 🌼
bebekece Agustosbocegii 11 den önce asla gece uykusuna geçmiyo bundan 15 gün önce o uyumayla 4 5 e kadar uyuyodu şimdi yok bazen 2 saatte bir bazen saat bası uyanıp emmek istiyo anlamadım yani bu aralar fenalardayız
Ecebayss Agustosbocegii akşam 10-11 gibi uyur uyanmadığında gece ben kucağıma alıp emzirip tekrar yatıyorum uyuyor sabah 7-8 gibi kalkıyo bi daha emiyo biraz uyuyor 9-10 da kalkıyo oynuyoruz 12 de bi daha uyuyo 1 buçukta kalkar oynuyoruz falan derken 4-5 gibi bi daha uyuyor gündüz uykuları 1-2 saat sonra akşam da uyumadan uyku saatini bekliyor öyle uyuyor
aliaras_2022 Agustosbocegii biz 3 ay 26 günlüğüz 7.30/8 gibi uyur akşam 1.30 da doğru uyanır sonra 2.30 da uyur 3.30 da tekrar uyanır 4.30 da yatar 6.30 da tekrar uyanır böyle gidiyoruz düzenimiz bozuldu böyle değildik normalde
Meliike 3 ay 1 haftalık hiç bir düzenimiz yok akşam 11 12 gibi uyur 5 gibi uyanır sonra emer 7 de uyanır 1 saat oynarız sonra uyur 11 e kadar böyle saat başı kalkar en geç 12 de bi uyanır sonra geceye kadar ara ara 10 dakka uyur
Agustosbocegii Fundatercuman canoskii Meliike iyiymis valla benim kizda 3.5 aylik olarak bizimde düzen pek yok gece 10 gibi akşam uykusuna iyice dalmış oluyo ama sonra 2 3 kez uyaniyo gece. Gündüzleri de 1 saat uyanık kaliyo sonra uyutmaya çalışıyorum bazen direniyor yarim saat uyuyo onda da. Bu aralar çok fena durmuyo sürekli kucak sürekli ağlama. 15 gündür neredeyse hep böyle yerine koyduğumda çığlık kıyamet
canoskii Fundatercuman bizimkide hemen hemen buna benzer. 9 9.30 uyku sabah 5 5.30 kalkış emzirme sonra 7.30 kalkış i ara 1 saat uyuyor 8.30 gibi güne başlıyoruz sonrası aksama kadar 1 saat uyanık kalıyor uyku 1 saat uyanık uyku şeklinde. Rutin var her aksam misafirlikte de olsam asla sasirmadim mama-alt degistirme-kitap okuma-uyku tulumu giydirme-yatis şeklinde suanlik böyle bakalim nereye kadar 😃🥲
canoskii Agustosbocegii 4.ayda bizimde düzen bozulur belki ama tavsiyem gece uykusuna hep aynı saatte götürün uyumasa bile bilsin saatini bi süre sonra anlayacaktır
canoskii Agustosbocegii hatta ben gündüz uykularında da hep yatacağı odaya götürüp uyutuyorum oturduğum odada degil yatak odasına götürüp perdeleri kapatıyorum biraz daha uzun uyuyor karanlık olunca
Agustosbocegii bebekece aynı bizde öyleyiz surekliyo uyaniyo emiyo koyuyorum yerine ağlamaya başlıyor bu sefer sonra bir daha alıyorum
Seda588558 4 aylıgız 17.00da akşam uykusuna geciyor 4saatte bir mamaya dızdızlanır gozlerini acmadan mamayi yer sabah 7.30da uyanır 9 da geri yatar 11de kalkar ,13.00′da yatar 3 gibi kalkar 5′te zaten komple yatar😂
canoskii Agustosbocegii doğrudur bizimde bozulabilir 4.ay atak döneminde şuan neler yaşayacağımızi kestiremiyorum 😃 bu yolda başarılar hepimize
mysa2 Agustosbocegii bizimki 3 aylık gece uykusu iyi saat 9 10 gibi uyuyor sabah 9 a kadar felan arada emziriyorum alt değiştiriyorum vs gündüz de seyrek çok uyumuyor ama gece daha iyi gündüze göre
Alparslan616161 Agustosbocegii vala cnm 2 aylıkken. Bi düzene girdik 4.ay dan itibaren düzen felan kalmadı atak aylarından kaynaklı 4 ve 5 aylıkken gece gündüz direndi zor uyutuyordum 7 aylık olduk hala aynı bi düzen kalmadı