Gamze225 Merhaba hanımlar bebeğim ,50 günlük geceden beri uykusunda normal de ıkınıyor kızarıyor uykusundan uyanıyor sebebi ne olabilir gaz damlası biogaia kullanıyorum verdim ama hala düzelmedi kakasını uyaran vererek yaptı bu arads mamayla besleniyor
Miniminikusum Gamze225 büyük tuvaletini yapmak içinmi ıkınıyor anlamadım? Eger öyle degilse uykusunun şçinde gazı oldugu için ıkınıyordur? Benim oğlum tam 3ay öyle geceleri ıkınırdı çok gazlıydı. Gögsünü sıcak tutun, reflü yastıgıyla başını hep dik tutturun onlar rahatlatıyordu
[silindi] Biogaia gaz damlası değil probiyotik yanına başka bir gaz damlası alıp biogaiadan günlük beş damla diğerinden de bebeğin gaz durumuna göre ve doktorun önerisine göre vermeniz lazım Banyo Masaj demeyin
Gamze225 [silindi] Miniminikusum büyük tuvaletini yapmıştı aslında gazı var ondan olablr ekstra bişey kullandnzmi bebek için
[silindi] Ayrıca daha çok küçük uyaran vermeyin öyle alıştırmayın bırakın ıkınsın daha iyi bebeğin poposunu uyaran vererek neden tembelleştiriyorsunuz size bağımlı olmasın kendi yapar geç de olsa
Basaktrk Gamze225 valla denemediginiz bişey varmı diye sorarsan onu söylerim damlalarım dersin kemerler banyo havuz hepsi
Basaktrk Gamze225 gaz damlaları bir çare az da olsa etkileri var ama bizim süt alerjisi olduğu için daha beter
Goktugunannesi1234 Aynı durumları yaşadım 15 gunluktu ilk uykuda kivranmalar daha sonra giderek arttı ve dünyadaki en saçma ilaç biogaia boşa zaman harcadım. Birsuru doktor gezdim hiçbir ilaç fayda etmedi tabi bebeğimde laktoz intoleransi varmış sütü sindiremeyen bebek kivranirmis ve bunlar piyasadaki gaz ilaciyla değil anne sütü sindirimine yardımcı olan laktoz içeren relaktaz yada diğer adı osicol damlaymis. Tabi bize tanı koyulmayinca süt intoleransi süt alerjisine çevirdi. biran önce kimseyi dinlemeden relaktaz damla kullanmanızı öneririm . Özelden yazarsanız videolarını gösterebilirim bebeğimin. Gastro doktoru videoyu görür görmez bu süt intoleransi yani demişti . Çok geçmiş olsun. Damlayı da her emzirme öncesi 2 damla olarak kullandım bazen az gitti bazen 3-4 damla gitti çok önemli değil sonuçta zararlı bir madde değil
Gamze225 Goktugunannesi1234 canım öncelikle cevap verdiğin için teşekkür ederim benim bebeğim mamayla besleniyor bide dün mama değişikliği yaptım ama ondan önceki günde aynıydı şimdi devam ediyor mamayla alakası olablrmi yoksa dedigin gibi sindiremiyormu
Goktugunannesi1234 Gamze225 mamada inek sütü proteini mevcut kakada mukus her emmede kaka yapma yada yapamama , fışkırtarak yada köpüklü kaka yapma bunlar hem sindirememe hemde alerji belirtisi. Relaktaz damla mama içinde sindirime yardımcı oluyor. İsterseniz bir deneyin onunla da azalmazsa alerji gibi duruyor. Birde her emzirme sonrası gaz çıkarın . Ben başlarda kıyamıyordum pat pat yapmaya ama ağzından gaz çıkardığı zamanlarda biraz daha sancısız geçiyordu.