Egeninannesiii22 Kızlar biberona yeni başladık, beslenme bitikten sonra hemen emziği verebilir miyim yoksa illa gazı cıksın diye bekleyeyim mi 5 aylık bebeğim
[silindi] Ben emziriyorum sonra dik tutuyorum genelde geğiriyor on dk da dik tutuyorum emdi diye benimki de 4 buçuk aylık sonra emziği alıyor