Merhaba kızlar bebeğim 9 aylık. Günde 3 kere mutlaka kaka yapar. Gündüzleri bir sorunumuz yok fakat geceleri de kakası geliyor ve çok rahatsız olup sürekli kıvranıyor. Ikınıp kakayı da yapamıyor uyumaktan. Mecburen uyandırıp kaka yapmasını bekleyip geri uyuturuyorum. Bu da beni aşırı yordu artık. Bazen 2 saati buluyor ayakta olmamız. Ne yapabilirim başına gelen çözümü olan var mı?