Selam herkese,
6 aylık kızım yaklaşık 1 aydır geceleri asla uyumuyordu saat başı uyanır ve sanki hiç uyumamışcasına cin gibi oyun oynamak isterdi. Perişan haldeyim uykusuz psikolojim altüst olmuşken araştırdım biraz dün melisa çayı içtim kızımı akşam emzirmeden 1 saat önce. Sonrasında emzirdim ve yatırdım, sonuç sabaha kadar hiç uyanmadı ilk kez 🥹 yani alakası var mı yoksa tesadüfmü bilmiyoejm şaşkınım, yarın tekrar denicem buradan bildiririm uykusuzluk problemi çeken annelere belki fikir oluşur sizinle paylaşmak istedim 🌸