Burnunda hırıltı balgam vardı. Gece anıden atesı çıktı dr a gittik azeltin antıbiyotık ve zaditen damla yazmıs. 10 damla. Eve gelınce kullandık uyudu. Atesi tekrar cıkmasın diye üzerini örtmedim. Üstünde uzun kollu vardı. Şimdi ara ara titriyor kafası sıcak elleri buz gibi ama atesi yok şükür. Neden titret ilaçlar mı ağır geldı acaba.çok korkuyorum ya. 18 aylık