muhendisanne1 demek ki bu aralıkta bi sıkıntı var cünkü resmen yenidoğan dönemine döndük kendini yerlere ata ata aglıyor tek farkı ama bildiğiniz yarım saate bir uyanıyor huyu suyu da iyice değişti tanıyamıyorum asırı kaotik günler yasıyoruz gerçekten sabrediyorum ama bazen olmuyor sıfır uykuyla sabah oluyor bi yandan sınavlarım var hiçbirşekilde çalısamıyorum derken altüstüm ☹️☹️