Bsrtan benim oğlum 31 aylık. Ve sürekli aynı şeyi yaşıyoruz. Dönem dönem azalıyor ama çoğu zaman öyle hep ağlar. Gece yatmadan süt verirdim onu bıraktık biraz düzelme oldu sanki hani 3 kere uyanırsa şimdi 1 e düştü. Odası da ayrı 2 yaşına girdiğinden beri. İnşallah o da biter de artık rahat uyur. Hamileyim bir de çok zorlanıyorum 😔