Elizovuski hamileyken olmuştu bende ilaç kullanamadım. Her gün kesin banyo yaptım lif kullanmadım duş jeli kullanmadım elimle suyla vücudumu ovaladım sürekli stresten uzak durmaya çalış birde. Banyoyu aksatmadan her gün yap dediğim gibi iyi gelir inşallah benim öyle geçmişti hatta bazen günde 2 kere duşa girerdim saçımı yıkamazdım vücudumu dediğim gibi yıkar tekrar çıkardım öyle geçti benim