Amine03 Arkadaşlar bebeyim 46günluk ve genzinde tıkanıklık ve hırıltı var bu çok rahatsız ediyo deniz suyu süt akıtma gibi bişiler yaptım ama yine aynı fikir verebilir misiniz ne tamam lazım siz neler yapoyosunuz şimdiden teşekkürler cevaplar için
lceLady Amine03 serum fizyolojik ile eczaneden aspiratör alın hemen geçmiyor cunku sık sık temizleyin yapmaya çekinirim diyorsanız YouTube de videolar var yada isterseniz saglık ocagı hemsire yada doktorunuza danısabılırsınız
Gamzosgamzos Amine03 serum fizyolojik ve şırınga ile yıkayın o şekil açılıyor normal tüp şeklindeki serum fizyolojik ile açılmıyor pek
motherofasya Amine03 daha yeni bebeğin yenidoğanlar da bu dediğin çok olur. Sorun edeceğin bir şey değil. Yani sen burnunu açsan da o ses yine çıkar. Bebeği de kendini de rahat bırak :) zamanla düzeliyor Allah’ın izniyle.
Kevser472 Benimki de 40 günlük serum fizyolojik sıkıyorum sonra burun aspiratörü ile çekiyorum temizleniyor burnu rahatlıyor canım
Avayaz @Amine03 benim kızkm da 34 günlük 5 gündür bizde de aynı şikayet var fizyolojik serum denedik sütümü kurdum bana mısın demiyor burnu açılmadığı için uyumuyorsa sütte ememiyor doğru düzgün ne yapcam ben de hiç bilmiyorum
Oznurrmehmet Gecmıyorsa eger bır doktora götür cigerden mi gelıyor hırıltı ,sümüğü mü iyi alamıyorsun araştırılır. Benımkı hırlıyordu baktı sümük kalıyordur her emzırmeden once temızle dedi ,hem hava yutmaz gazı olmaz hemde burnu acılır .
Amine03 Acemianne2807 onuda denedim bu gün biraz geldi sık sık damla yaptım sonrasına çektirdim boyel böyle denicem inşallah açılır
Avayaz @Oznurrmehmet doktora götürdüm sonuçları temiz çıltı ama hala tıkalı burnu ne denediyse fayda etmedi
leona98 Avayaz ben de ayni durumdayim. Saat 04:35 hala uyumadim. Ruyasinda ara sira nefes darligi yasiyor sanki. Aspiratorle de temizledim yine ayni.. 🥺 sesi de kisildi
Avayaz @leona98 ben de korkudan uyuyamıyorum uykusında nefesi kesiliyor aspiratör yastığın altında hazırda bekliyorum
Avayaz @motherofasya aöa burnu tıkanınca nefes alamıyor hatta uykusından aniden kalkyor bazen nefes alamayınca daha küçük olduğu için ağzından nefes almayı da bilmiyor korkuyor insan ister istemez