erdem_barlas Merhabalar oğlum 1 yaşında ve ikinci bebeğime hamileyim emzirmeye nasıl kesebilirim biberon kullanmıyor gece uyaniyor biberona nasıl alisir acaba 🥺
lceLady erdem_barlas bende aynı durumdayim. Emmeye devam ediyor doktor emzirebilirsin dedi ama doguma bikac ay kala kesicem. Nasıl olacak bilmiyorum zor olacagı kesin ama gece komple kesmeyi düşünüyorum cunku o zaman bez olayinida kaldırıcam
Sekeranne4 Bende 1 yasında ama hamile deglm bıberon kullanmıyor süt mama içmiyor sadece beni emıyo bıraktırmakta istemiyorum ama bakalm ne kadar gtcek bole