Kızlar bebeğim 6.5 aylık uyurken tam yüzünün üstüne dönüp uyuyor ağzı falan kapanıyor çok dağınık yatıyor. Bende korkuyorum yani Allah muhafaza. Çevremdekiler yastıkta yatır dedi ama doktorlarda 2 yaştan önce tavsiye etmiyorlar. Napayım yastık kullanayım mı nasıl bir çözüm yolu bulmalıyım? Önerilerinizi bekliyorum🙏🏻❤️